Friday 6 February 2009

Opp å stå!

Da er endelig denne bloggen oppe å går!
Har tenkt på å ordne meg en sånn en en stund, men ting tar tid- og det kommer det sikkert fortsatt til å gjøre litt fremover. Det er eksamenstid, og har jo egentlig ikke tid til dette, men jeg vil jeg vil og her skal jeg vise at jeg får det til!

Jeg vil finne frem til deilige steder i verden hvor jeg vil dra, har vært eller er i øyeblikket. I tillegg synes jeg interiør er kjempegøy og vil liste opp og ned mine favoritter.

Kom gjerne med dine favoritter på begge fronter (reise og interiør), alltid gøy å få nye impulser!

4 comments:

  1. Så flink du er, KIKI!
    Favoritter interiør: Dyne, pute og TV (helst flatskjerm og dun)

    Jeg har bare vøri i syden jeg... Og Amsterdam aka red light district.

    Favoritter reise: Syden og Amsterdam
    Hvor jeg vil reise: Madagascar for å se lemurer!

    Mvh Oda

    ReplyDelete
  2. sykt bra web side som heter thecoolhunter.co.uk
    den må sjekkes ut skjønner du! =)

    ReplyDelete
  3. http://nymag.com/fashion/09/spring/54319/
    se på Kate M og hennes nye kropp. deilig sier noen, jeg må si jeg likte bedre da hun hadde heroinist-looken på 90-tallet! Alle har sin smak!

    ReplyDelete
  4. Hei Kristine,
    Kjempefin blogside! Så flink du er! Gleder meg til å lese om alle opplevelsene du får på reisene dine.
    Mams

    ReplyDelete