Tuesday 31 March 2009

Bilder til folket!

Green elephant backpackers

Green elephant
Lana ("søstern" vår som hjelper oss med alt administrativt på Shawco) , meg, Kristin, Ann Renate og MiriamPå jobb på senteret i Nyanga med Chloe (ergoterapeut) og Hanske (Veiliederen vår)
Meg, Miriam og fine blommor
Milton street (der elefanten ligger)
Elario (jobber på elefanten) med sommerfuglen som jeg reddet fra svømmebassenget på armen.. den satt der i ca en time! Vi kaller den Jeremiah :)

Pakket inn i en kompis (Zac) av kjæresten til Kristin sin bil, på vei til Stellenbosch for å se fotballkamp Norge-Sør Afrika
I stellenbosch.. han med gul t-skjorte til høyre på bildet (som man ikke kan se ansiktet til..) er barnebarnet til Nelson Mandela!!

På byen i Cape Town med Hege og Sandra
Mama Africa (kjempepopulær resturant i Longstreet, C.T.)

1 comment:

  1. hihi.. dro du for å se Norge spille fotballkamp i SA, jeg som er ganske sikkert på at du aldri har satt din fot på ullevål engang.. hehe..! Men ser ut som du har det bra søta.! Jeg kommer til Oslo på torsdag, og der er ingen Kristine..:(.. Savner deg.! GoooKLEM.! -Silje

    ReplyDelete