Tuesday 14 April 2009

Stort smil!

Hallo folkens!
Nå er vi vel tilbake etter en kjempe kjempe bra påske-lang-helg i Jeffreys Bay. Der bodde vi på Island vibe som Nina og jentene bodde på i fjor og som fikk så mye skryt av dem; nå skjønner jeg veldig godt hvorfor! Surfing, festing, sol og masse koselige mennesker er bare noe av det som er perfekt med dette stedet.

Nina og Ole møtte oss der og vi havnet til og med på samme dorm, noe som var veldig trivelig. Ole har kjøpt seg tromme og øver og øver- gleder med til Hvaler tur med afrikanske rytmer!

Vi kommer oss mer og mer til rette i vårt nye hjem, og det er så deilig å ha litt plass og eget kjøkken og bad! Men internett er fortsatt et lite problem som vi stadig irriterer oss over, særlig i forhold til at vi skal skrive en bachelor oppgave her. Akkurat nå har jeg funnet en spesiell plass på stuebordet hvor jeg får litt nett, weee!
Laster opp bilder nå.. men tror det kan ta et par dager!

See you!

1 comment:

  1. Så mye du får oppleve!!! Tenker det var koselig å treffe Nina og Ole i påsken.... Her har det jo ikke vært noen påskefeiring og i år har jeg savnet påsken fælt.....
    Ellers var vi 24 "jenter" ute i går og feiret bursdagen min. God mat, vin og litt annet godt, kjempemusikk og dans - det er noe for 55-åringer det!!!! :-)))

    ReplyDelete